fredag 21 december 2012

Årets julkort

Varje år brukar vi skicka julkort till familj, vänner och bekanta. Jag hoppas att jag kommer ihåg alla och tänker varje år att jag borde skapa en lista för sådant, men det där bordeordet gör att det inte blir av. Så varje år blir det till att fundera på vilka man skickade till i fjol och vilka man har fått av. De man får av har ju givetvis förtur på ett julkort tillbaka. Nåja, i år blev det ett väldigt sent påkommet projekt, vi satt uppe till ett på natten innan alla kuvert var färdigskrivna, men nu är de ivägskickade och förhoppningsvis kommer de fram någon gång under julhelgen. Här är resultatet:

 
/jensan

2 kommentarer:

  1. Men halleda vilken goding!!!! och dom där glittriga ögonen ser jag direkt vart dom kommer ifrån!

    SvaraRadera
  2. Hej Jenny!

    Ber om ursäkt, har inte sett din kommentar på bloggen förrän nu!

    Tack för tipset om handdukarna. Dessvärre har vi så få större handdukar/badlakan, annars hade det varit ett bra sätt att ta tillvara på sådant man redan har!

    Filt och mobil låter väldigt intressant :) Om jag får komma med önskemål så tycker jag det är väldigt fint med randigt eller rutigt i färgerna blått-vitt-beige alternativt blå-vitt eller beige-vitt. Men du får fria händer, du har ju blick för skapande :)

    Ha det gott!
    Kram, Sofie

    SvaraRadera