fredag 8 februari 2013

Tidens flykt och en illustratör

Inspirationskort.
Kort från Barnens förlag,
 illustrerade av Mikaela
Nu har tiden gått sådär fort igen. Mycket händer i det riktiga livet. Ny kurs har startat och jag har skrivit klart min sista uppsats inom svenskan, hoppas jag iallafall. Jag har ännu inte fått tillbaka den efter opponeringen, men det borde ha gått bra. Jag hoppas på mycket bra. Dessvärre har jag inte lyckats hinna med konsten under denna tid som förflutit sedan senaste inlägget.
     I detta inlägg tänker jag därför uppmärksamma en av mina vänners blogg. En mycket duktig illustratör vid namn Mikaela. Kika gärna in på hennes blogg och ta del av hennes vackra bilder. Om du dessutom är i behov av en illustratör till din nyskrivna barnbok är hon att rekommendera.  


/jensan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar